Followers

Feb 18, 2014

TREND Terkini : Ehh , guna penyodok punn boleh ?




" what is going on here , babeh ? "

Assalamualaikum , para pengunjung blog hamba sekalian .
Hamboi hamboi takyah nak para pengunjung sangat lahh . macam ramai jee kann . padahal ? hahaha tidak mengapa hamba sedor siapa diri hamba ini . tsk tsk *laphingus . okay okay , berbalik kepada topik utama hari ni rasanya semua orang dah tau kot pasal semua ni . cuma haa yelahh saje jer nak letak kat sini buat koleksi peribadi.

Hahaha zaman sekarang ni kan dah maju . maka nak ambil gambar pun haruslahhh menggunakan monopod . tak gituu ? bila penggunaannya dah berleluasa dari sehari ke sehari , bilangann pengikut pun bertambah oleh itu terhasillah pelbagai gaya orang yang menggunakannya . Ada yang macam gitu , ada yang macam gini . ishh senang cerita macam-macamlah :P 

Dann , dalam  banyak-banyak tuuu yang paling menarik perhatian adalahhh seperti di bawah : 



Hehehe , bagus jugak idea mereka ni . Kahkahh lepasni sesiapa yang rasa belum ada monopod tu tapi nak pergi beli , takpayah lah susah susah . rasanya semua orang dah ada kat rumah . tinggal kena cara dan tempat je nak menggunakannya . Sesapa yang nak cuba dekat rumah sangatlah dialu-alukann hahaha . Gambar ni semua recycle dari laman sosial je . Mwahahah , saja tempek buat sekadar suka - suka  xD

Okay , sebelum cek-a mengakhiri entri malam ni agak-agak siape yang tengah stress ke mengalami tekanan jiwa ke , haaa jemputlahh tengok video pendek kat bawah ni . mana tau tekanan perasaan anda boleh terbang melayang sekelip mata . tak percaya ? cuba lah tengok dulu hahaha :P Sekian sahaja dari saya , semoga terhibur . kahkah :DD


video



No comments:

Post a Comment

Tahniah kerana berjaya membaca entri tersebut sehingga habis !
Komen yang murni saja ya , hihi. terima kasih :D