Followers

Feb 18, 2014

SEGMEN & GIVEAWAY BY IKHWAN YUSUFF (Selesai)



Tekan banner untuk turut serta . 

Tarikh Tamat : 1 March 2014

Assalamualaikum , cikeboom cikeboom sekalian .
Hahaha , lama tak update entri baru . ahakss rasanya bulan Februari memang belum ada satu mahupun dua tiga dan empat entri langsung .

Jadi tadi dah alang alang singgah kedai Pak Ali membeli sebungkus nasi lemak bersama kopi o' , tiba tiba ternampak pula iklan segmen dan giveaway ini cantik je terpampang secara berjemaah dan besar besaran . Amboi , hiperbola sangat tu .

Maka dengan segala hormatnya cek-a nak joinggg lahh . toink toink , disebabkann syaratnya kali ini diminta untuk sertakan Quote yang menarik oleh itu dengan gigih dan tekun lah operasi mencari "quote" dijalankan . Emm , setakat ni macam tak tau lahh pulak kannn nak letak quote yang macam mana . Tapi , tapi keinginan untuk menyertainya kali ini amat melimpah ruah seperti buih buih sabun di dalam mesin basuh . 

Disebabkann kepeningan lalat nak pilih quote yang manalahhkann , jadi nya cek-a rasa nak masukkann jelahh semuanya . Boleh gitu ? wahahah alang alang kann jadinya tak kisahlahhh quote ke tidak agak agak macam ada iras iras boleh lah tu . Boleh jugak buat perhiasann dalam blog ni . Maka , setelah disenarai pendekkan ni lah kot hasilnya :

























Sekian , harapnya quote ini memberi impak yang maksima kepada sang penganjur .  Heheh , sampai sini saja entri ku pada hari ni . Bye , wassalam ! :)

6 comments:

  1. tq sbb join..nice quote....blh jadi ispirasi buat diri sendiri..:DD

    http://duniakita94.blogspot.com/2014/02/senarai-peserta-segmen-by-ikhwan-yusuff.html

    inshaaAllah bakal terus diupdate..

    ReplyDelete
  2. Hi, Allyn menjengah dari segmen yang sama. Ada masa, datang lahh ekk :)

    ReplyDelete

Tahniah kerana berjaya membaca entri tersebut sehingga habis !
Komen yang murni saja ya , hihi. terima kasih :D