Followers

Dec 19, 2011

cuak nak mati . hewhew #


assalamualaikum dan selamat sejahtera .

TERKINI : berita tv3 pade hari ini telah mengumumkann bahawesenye keputusan PMR 2011 akan diumumkan pada Khamis ni , 22 Disember 2011 .

cewahh , haha skema tak ayat . kah kah skema tak skema aku memang tengah cuakkkkk sgt sekarang ni ! woohoooo ! tak sabar nak amik result . tapi kenyataan nye aku memang takut nak pergi sekolah nanti .  boleh jadik aku tak lena tidur malam ni dan malam2 seterusnya . hahaha . aku tak dapat berfikir dgn waras sejak kebelakangan ini akibat terlampau memikirkan pasal keputusan PMR . wah wah gila hebat penangan PMR ni. kah kah kah = = " . dulu cume watlekk je bila orang lain amik keputusann . hahah sekarang dah tak boleh semua tu . sebab sekarang ni bukan orang lain lagi yang amik  . tapi AKU ! k fine . aku tak dapat nak pikir aku dapat berapa . hahaha hanye mampu bertawakal dan berserah atas segale usehe yg aku telah lakukann masetu . hewhew = = '' . aku harap dapat banyak A kalau boleh 8A . hohoho . siape taknak 8A die memang err = = '' . hahaha , gurau je . cool lah ! 

p/s --------->DOAKAN aku dapat 8A . k bai , terima kasih :)

No comments:

Post a Comment

Tahniah kerana berjaya membaca entri tersebut sehingga habis !
Komen yang murni saja ya , hihi. terima kasih :D