Followers

Jun 25, 2011

masa sangat mencemburui kita :(


selamat sejahtera :) 
hahaha , entry kali ni memang bosan . SO, JANGAN BACA !

eh eh hari jumaat  lepas open day . okey tahniah kepada yg dpt top ranking untuk f3 . hehehe . spanjang hari tu mmg bosan . tapi nseb baek mummy and daddy smpai cepat. teheeeeee :) tak payah lah tunggu lama lama. result ? okey je , tpi TAK berape nk puas hati sgt lhaaaaaa . sbab A nya pon ckit . hahaha . okey maybe org akan ckp "wah ! pandai nya kau " dpt n0mbor satu gitu . tu kata org lahh . tpi aku tak berapa nk bangga sgt pon . bpk aku pon tak kesah wey! dye "kata dpt nombor satu je buad apa . tpi A nya tak berapa nk byk ."
tu bpk aku lhaaaa. dye perli seyh -_________- . kay diam . tpi ada org akan ckp jgak kan . "alah klas tu mmg lah sng nak dpt nombor 1". amboi sedapp nya kau cakap ? kau ingat senang ke . huh berpeluh ni nk jwb exam . huhuu :( tpi takpelah . nak buad camna kan . aku bukan nya pandai sgt mcm kau orang .


papepon , tak lame nk pk3 . pastu trial haaaaaaaa, lepastu PMR plak. pastu nk apa lagi ? honeymoon lhaaa. haha kay tipuuuuuu je* . ekeekeke . yang pasti 8A ni dah kat tangan ni . taknak pikir ape dah . cehhh , konon jea. sape je yg taknak 8A kann . lastly , daokan aku berjaya kayy , :) bye byee .


good night , salam sayang dari saya :)

No comments:

Post a Comment

Tahniah kerana berjaya membaca entri tersebut sehingga habis !
Komen yang murni saja ya , hihi. terima kasih :D